Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Selamat Tahun Baru ^_^
Tuesday 1 January 2013 | Tuesday, January 01, 2013 | 0 comments
Assalammualaikum dan selamat malam korang korang semua. Alhamdulillah~ kita sudah berada di tahun baru 2013 beberapa minit yang lalu.Syukur kita masih diberi kesempatan merasa 1 tahun baru lagik. Jangan lupa pasang azam okay! mesti yang vouge2 ne kan? Kalau berazam tuhh ,Harap dapatla ditunaikan yea.Sama juga dengan Ers. Ers pun ada azam juga untuk 2013 ni dan ers harap dapat laksanakan seperti yang ers inginkan.InsyaAllah.Sama2 kita berdoa ya rakan2 ^_^. 
Malam ni kami xberapa raikan tahun baru laa. Kami just buat kat rumah jaa. Simple and jimat koss. Betul x? Tapi~ Ers ada jalan juga la tadi dengan ehem2 ers. Luangkan masa bersama sebelum berpisah. Memang berat hati tapi masing2 ada tanggungjawab yang perlu diselesaikan kan. Kenalah berkorban sikit. Nway,biarpun masa bersama dengan si dia agak singkat tetapi Ers tetap bersyukur dengan apa yang ers ada dan dapat. Alhamdulillah~ InsyaAllah bulan 6 nanti baru dapat jumpa balik. Aish, Sedih juga. Mana famili lagik. Mana si dia lagi. Semuanya ers sayang and now oredy dah miss them. Huhu. Tapi ers xnak nangis lagik. Enough for today. I dun want to cry again n again ! hehe. Cukup2laa yea ers~ sampai di KK nanti, oklah kau tuh. :)
For the gigirls in my group Julai 2012~ Good Luck for our new semester. Semoga semester kita yang seterusnya ini lebih baik daripada yang sebelumnya. Kali ni kita tunjukkan yang kita boleh berusaha dan lebih berdisiplin! gambatee ! :D

Okay, untuk tatapan gambar ers malam ni sebelum ers pulang ke "penjara wanita" 


Gambar yang cantik diikuti dengan kata2 yang sangat bermaknaa . ^_^

Now, hujan kat sandakan. Tambah sayuu hati ini T.T 
Tabahkan hati hambaMu ini ya Allah ~ 

Labels:



Old things | New things