Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Refresh Me ~ haha
Sunday 16 September 2012 | Sunday, September 16, 2012 | 2 comments
Assalammualaikum ollz~
Long time no tulis2 dekat blog yg makin berhabuk ne.Al-maklumlah~ sibuk betul dengan aktiviti2 d kolej.Sampai diri sendiri pun makin kering sudah =.=' . Ok, apa khabar korang semua? Harap sihat walafiat la ya sebab sekarang ni tak baik tak jaga kesihatan, susah tau kalau sakit nanti. hehe. 
Wah,rindunya nak tekan2 keyboard untuk update blog! sebenarnya banyak kali dah aku nak update ni tapi asal update,idea hilang. haha. Kali ni barulah berkesempatan dan ditambah dengan idea yang melambak~ aku pun update la blog bangas aku ni.hikhik.
Hari ni aku kat Keningau di rumah kakak aku tapi esok nak balik kolej dah~ korang tahu, aku tersangat2 la penatsss tauuu. Banyak benda kena fikir. Syukurlah juga setakat ini aku dapat menerima perubahan yang drastik dalam hidup aku. Hidup sebagai seorang jururawat memang sesuatu yang mencabar. Aku bersyukur aku dilahirkan untuk menjadi jururawat walaupun kerja tuh memang mencabar dan melibatkan nyawa orang jugak ok. Alamak? aku dah melencong jauh la pulak kan? ok .. Ers dah mabuk. Tiba2 cerita pasal jururawat yang korang pun xtau pokok pangkal cerita. Aduhai Ers~ plahan2 la ok? haha.
Ok all, Tajuk post aku hari ni.REFRESH ME ? haha. maksudnya aku nak refresh diri aku la dalam blog aku ni.Aku nak update perkembangan diri aku yang seakan menghilang dari dunia blog ni. haha. 
Seperti yang korang tahu lah kan~ kalau korang ada TERbaca post2 aku sebelum ni. Aku dah masuk Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Kota Kinabalu pada awal bulan Julai lalu. Sejak dari hari tuh aku memang langsung tak pandang dah blog aku ni sebab agak kejutan budaya sikit. Dengan cara hidup yang baru, gaya hidup aku pun sekali berubah la jugak. Huh ! Ok, aku taknak cerita pasal cerita kat kolej.Cukup aku dan anak2 KSKB jek yang tahu tapi yang pasti memang agak stres dan mencabar aku lah~ Namun begitu, aku akan cuba utuk berdiri teguh dan mencapai matlamat untuk merawat orang sakit. Sekian cerita pasal my business. hehe.
Sekarang ni aku nak gtau korang yang jangan berhenti berusaha untuk sesuatu yang mencabar korang kerana semua benda yang terjadi kat dunia ni tak senang ok.Semua pun susah. Kalau kita anggap benda tuh susah, maka susah lah jadinya kan? kalau kita anggap benda tuh senang makan akan senang lah jadinya~ ek? apasal suddenly berkata-kata ni? haha. xperr ~ aku pun agak blur dah sekarang. Yang penting USAHA ok! 



oklah guys, stkat ni dulu karangan aku yg xketentuan ni.InsyaAllah malam ni aku akan post gambar2 masa kat kolej . Salam ^^



Old things | New things