Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Soal Hati
Tuesday 5 June 2012 | Tuesday, June 05, 2012 | 0 comments
Assalammualaikum pepols ^_^
sory lama xupdate,aku agak buzy sikit dengan hal JM aku.Banyak benda kena buat.Xla buzy sangat tapi kadang rasa malas menguasai diri untuk xupdate blog.hehe. 
For the first time, aku nak story soal hati secara umum iaitu dekat blog. Yaa, semua ni ada kena mengena dengan real life aku but jangan tiru okayy.
I'm just nak gtau korang,kalau nak bcinta tuh boleh tapi pleasee cintai seseorang tuh dengan hati yang ikhlas,hati2 dengan kata2 anda ok. And for sure, org yg sayang kita akan lebih mudah marah kita sebab dia telampau sayang dengan kita. Aku pun xtau nak cakap pa tapi aku sudah buat mistake dengan menjadikan semuanya huru-hara and aku harap sangat dia dapat maafkan aku T.T~ Mungkin dia bukan orang pertama yang aku jatuh cinta tapi yang pasti dia lah orang pertama yang sayang aku sepenuh hati dan aku akan pastikan dialah orang terakhir(lelaki terakhir) dalam hidupku. Ini bukan cinta monyet okay, aku x main cinta budak2 tuh. I'm serious with him since kami mula lagik dan aku tahu dia pun begitu~ 
Aku harap dia dapat maafkan aku =___= , I'm sorry so much ! Aku tahu semua tuh salahku and kau memang patut marahkan aku. aku mahu kau tahu, aku sayangkan kau ! 


=___= 

Wahai kawan2ku di luar sana, soal hati ni jangan buat main2 ya. Kalau masih sekolah tuh xble la fikir pasal ni dulu ..tapi semua ni terpulang dari diri kita sendiri juga. Jika kita pandai jaga hati dan hubungan, InsyaAllah akan berpanjangan~ cuma kali ni aku terlalu dikuasai oleh emosi kot.hurm. 
sorry buat entry ntah pa2 ni. Tak tepikir akan buat entry soal hati ni , hehe~ tapi xslah juga kan. Just nak korang doakan supaya kami akan bebaik .. InsyaAllah~ 




Old things | New things