Follow Dashboard
Best x??

TITLE; New Design --> simple jek !
Thursday 29 March 2012 | Thursday, March 29, 2012 | 2 comments
Assalammualaikum pepols ^_^v
Apa khabar hari ni? ada sihat ka? hehe. Ers harap semuanya sihat2 laa ya. Kalau ada yang rasa diri tak sihat tuh, Makan ubat dan take a rest. ada paham? haha. Diteruskan dengan topik hari ni. New Design, apa tuh? apa yang barunya? haaaa ~ anak-anak sekalian , mungkin yang pernah berkunjung ke blog aku ni.. tahu la yang muka blog aku ni dah berubah tapi yang langsung tak pernah datang memang tak tahu langsung laa tewww . Al-maklumlaa kan, blog aku ni siapa la yang sudi baca. Ada pun mungkin tak setanding laa pembaca Kak Fatin Liyana atau Kak Irine Nadia , hehe . Peace  ^_^v . Aku bukannya nak jadi popular macam mereka, aku hanya inginkan sesuatu yang simple jek. Kalau ada orang baca. Aku SUKA , haha ! kalau tiada orang baca , Aku suka jugak. hee ~ nampak kan apa perbezaannya? Huruf kecil dan huruf besar. Maksudnya , aku lebih sukaaa sikit kalau ada orang yang sudi baca. hehehehhe ~ ( senyum kambing)
Baiklah, berbalik kepada tajuk entry hari ni. New Design --> blog aku. Aku dah tukar 100% ! sebab design yang lama aku hancurrsss T___T , ntah kenapa jadi macam tuh. Sekali buka blog semalam dah lain rupanya. Huh ! teruk gilak monyet wei . haha. so , lepas tuh aku decide ubah kepada design yang baru dan lebih simple dan harmoni. Tak nak la letak gadget byk sangat , takut blog berat pula kan. Ers rasa macam ni pun dah cukup memadai, biarpun tak cantik asal adakan . betul x ? hee ^_^
So, anak-anak . Selamat berkenalan dari blog Ers yang baru. Kalau ada info kongsi2 laa ya. ^_^ 



Tadaaa, gambar aku dengan kamera kesayangan Encik Aliff . Bukan kamera Ers tuh yaa , Ers belum mampu beli kamera begitu lagik. Setakat kamera digital , mampu laa. heheheh ~

Adios , Amigos . Pye-pye ! 

Labels:



Old things | New things