Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Last Day working
Friday 30 March 2012 | Friday, March 30, 2012 | 0 comments
Assalammualaikum dan salam Jumaat pepols ^_^v
Hari ni Lastday aku kerja kat Agent Insurance. Huh , rasa sebak jugakla sebab macam sayang dengan kerja tuh dahh tapi apakan daya. Aku pun ingin menuju ke arah yang lebih baik. Actually, aku mula latihan (InsyaAllah) bulan July tapi aku resign awal 2 bulan sebab banyak benda aku kena buat dalam masa tuh. huhu.

Masa kat office tadi, aku ada ambil gambar sikit buat kenang-kenangan aku di masa akan datang. Untuk pengetahuan korang semua, semua tempat kerja ku selama ni aku ambil gambar tauu biar satu. Tahu napa? sebab nanti aku akan tengok balik gambar tuh dan ingat yang aku pernah kerja kat situ suatu masa dahulu. hehe. Mungkin aku ni bit merepek sikit tapi itulah aku, Aku suka abadikan sesuatu itu dalam bentuk gambar atau tulisan utk tatapan di masa tua nanti. hewhewhwee ~ haha

Okay, mari aku tunjukkan gambar yang aku ambil masa kat office tadi ..cekidautttt ~


gambar mejaa aku ni tapi skg bukan lagik ..


Betaburrrnya kertass ~ hahahhaha .. sorry ! 



Pintu masukk ^_^




Tempat duduk pelanggan dan pintu masuk ^_^

Okay , itu saja untuk entry kali ni. Semoga bos akan dapat sesorang yg lebih baik dan tentunya yang terbaik berbanding pekerja bos yg sorang ni. heheee ~ 

Adios , Amigos . Pye-pye ! 






Old things | New things