Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Kosong - Najwa Latif
Thursday 15 March 2012 | Thursday, March 15, 2012 | 2 comments
Helooooo ! Assalammualaikum dan selamat petangg olss ~
Time ni , ketika ini dan saat ini tangan aku rasa gatal nak update blog pasal lagu Najwa Latif -KOSONG :)
Yeah , maybe aku lambat update and agak lambat tahu psal lagu ni tapi aku nak share jugak . hihihi. I Like Liriknya ok! memang besttt ~ untuk sesiapa yang belum pernah dengar, silalah dengar. hewhewhehehe ^^

Jom hayati Lirik KOSONG by Najwa Latif ( si kecil molek )

Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu
Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa
Kosong...kosong
Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku
Kosong...kosong
Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar
Kosong...kosong
Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa
Kosong .. kosong 
Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku
Kosong...kosong
Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa
Kosong...kosong

Selain tuh dengan senang hati aku nak korang dengar lagu terbaru Dream High 2 ni pulakk. Kepada sesiapa yang xminat korea --> ignore saja ok! :) Thankyou ..
Lagu yang aku maksudkan tuh adalah TOGETHER by JB dan Jiyeon .. kalau nak dengar , silalah cari kat youtube and kalau rasa best , jangan segan silu .. download saja kat sini ok ! 


Baiklahhh , itu sajaa .. salam sayang semua ^_^v



Old things | New things