Follow Dashboard
Best x??

TITLE; All In 1 Today
Monday 5 March 2012 | Monday, March 05, 2012 | 0 comments
Assalammualaikum dan Selamat Pagi , juga Selamat kembali bekerja buat semua yang bekerja. Semoga Hari ni dapat melakukan kerja dengan baiknya okay ^^

Baiklaaa ~ something yang nak kongsi hari ni is My BAD bad dayyy ok. Huh! Semua berlaku dalam masa yang sama. Aku sakit , Handphone tertinggal kat rumah , Kasut  kerja pulak tak tahu kemana menghilang pagi tadi , Belum dapat breakfast sebab dah lewat nak pergi kerja , sampai kt opis semua tak teratur . Aiyaa ! Baru permulaan ni , aku rasa akan ada yang lebih teruk lepas ni. Harap aku sabar mengharunginyaa.. SABAR ERS! 
Yeah, Aku akan cuba untuk sabar. Kononnya hari ni semangat nak kemas Office supaya nampak lebih kemas tapi dah jadi awal-awal macam ni. Mood pun hilang , semua hilang , semua tak tentu arah.. Macam malas dah teruskan niat agak suci aku tuh. Hurm. Harap takda pa2 yang berlaku teruk lagi lah kan. AMIN. 

Memang aku nak update blog hari ni. Update pasal itu ini tapi idea hilang yang timbul pasal kejadian hari ni jakk. Malangkan? huhu. Kesian kat sorang tuh jadi mangsa tempat aku lepaskan Geram. Sebenarnya bukan begitu , aku sebenarnya perlukan seseorang time aku begini ni supaya aku tak down dalam buat kerja. Kalau kata-kata aku macam marah tuhh sebenarnya aku tak maksudkan ok.. Emosi aku jek tuh yang lebih. Baiklaa ~ aku malas mahu membebel panjang-panjang , aku nak tenangkan fikiran dulu kejap.. Salam :)




Old things | New things