Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Minta tolong biarlah bertempat
Friday 24 February 2012 | Friday, February 24, 2012 | 0 comments
Assalammualaikum dan salam Jumaat semua ^_^
jam sudah menunjukkan jam 4:55 pm and tak lama lagik aku akan pulang. pada mulanya fikiran aku berkata, Yess ! tak lama lagi pulang tapi pada suatu ketika tiba2 berubah jadi--> No! I don't want to go home :(

Sebab apa? something laa. Yang pasti aku boleh cakap. Jangan minta pertolongan dengan orang yang tak sudi okay. Serius, sangat-sangat kecewa hari ni. In other words , Allah itu Maha Adil.. Kau akan rasa apa yang aku rasa hari ni suatu hari nanti. Trust me. Kau endahkan cakapku and pesananku. Kau buat itu ini yang aku cakap tak penting ? kau akan rasa jugak. Bukan bedendam okay tapi serius , hari ni aku mmg perlukan sangat dan orang yang aku harapkan itu langsung tiada tindak balas . Then bila aku sms , dia reply seolah-olah dia tak dapat sms aku pagi tadi. Huh! Its okaylah Erss ... Everything will be okay. Kau dah jumpa pun penyelesaian masalah kau tuhh. nak harapkan orang, tiada sesiapa yang peduli punya okay.

Huh , Nasiblah aku jumpaaa ~ kalau tak, tidur kat office aku malam ni tau. Okaylah guys, I have to go sebab takut bas penuh pulak. Maklumlah, Hari ni Jumaat. ramai orag balik serentak. hehe . Salam :)


P/s : sentiasa ingat kata-kata kat atas ni okay. ^_^


Old things | New things