Follow Dashboard
Best x??

TITLE; KD Mahawangsa
Monday 20 February 2012 | Monday, February 20, 2012 | 0 comments
Hello , Assalammualaikum ols ^_^
Selamat kembali bekerja bagi yang kerja dan Selamat kembali belajar bagi yang masih belajar , hehe.
Mengantuknya aku hari ni kat opiss , huh ! gara2 tak cukup tidur , pagi tadi pun  bangun agak Lewat dan semestinya aku tertinggal sesuatu yang Penting dalam hidup kita. Hurm , Jangan buat lagi ya Ers.. tak baik tuh okay.

Sebenarnya mahu update blog semalam tapi tiada masa sebab kami 1 rumah sibuk tengok cerita Korea, hehe. Kusyuk sampai lupaa.. jadi, hari ni la aku update sebab sekarang ni kerja takda lagi. Semuanya dah aku beressskann ~ hehe . Good Job Ers :)

Okay , cerita pasal tajuk Entry aku hari ni. KD Mahawangsa? apa tuh? haa ~ mungkin ada yang tak tahu and mungkin banyak juga yang tahu pasal ni. KD Mahawangsa adalah nama salah satu kapal Tentera Laut Diraja Malaysia , Nama 'KD Mahawangsa' dinamakan sebagai penghormatan kepada Merong Mahawangsa ,Pengasas Kedah lama. Sesiapa yang nak tahu kisah Merong Mahawangsa , bolehlah tengok movienya okay..tapi aku yakin , ramai yang dah tengok cerita ni kan sampai menang banyak anugerah lagi tuh , hehe. kemarin mereka ada buat pameran kat pelabuhan Sandakan . Kononnya nak pergi kat sana sabtu tuh (18 feb) tapi tak sempat pula , jadi kemarin(19 feb) baru dapat pergi sana dengan Encik kesayangan aku , hehe

Ini pengunjung yang datang ke pameran tersebut tapi masa ni awal lagi , around 10am laa gitu , pameran baru bermula , jadi belum ramai orang lagik ..

saya yang kepenatan ! hehe

Ini? haaahha , Encik kesayangan selaku temanku jalan kemarin. hehe

Alamak , mata tertutup laa wahai Cik Ermah .. haha

Muka durang lagik , aiyaa..

Orang2 yang berkunjung , semuanya pun sibuk begambar jugak, haha

Pandangan dari atas kapal , nampak dekat kan? sebenarnya , tinggi .. hilang semangatku tau =___=

Cantiknyaaa kapal ni kan , hahaha :D

Malarrr duduk , hahah !

Hehe , balik2 mukaku yang masam sebab kena matahari. Yang sorang ni pulak , relaks jak.. boleh tahan matanya ni lawan cahaya matahari . haha

Tingkat paling bawah ni, mahu pulang sudah kan.. singgah posing lagi kejap. hehe

KD Mahawangsa ^_^

Banyak juga gmbar kami kan? hehe , trep model pula 2 orang kat gmbar2 di atas tuh kan. heheh ~ Lepas dari pameran ni , perut sudah menyanyi lagu korea minta untuk diberi tenaga ( makanan ) haha , jadi kami pun pergilah ke restoran Chili's kat bandar Sandakan tuh untuk makan coto .. sebab yang Encik kesayangan mengidam betul sudah mahu makan tuh coto , 3 bulan itu jak dicakapnya. Tidur coto , kerja coto , mandi coto ..semualah coto. hahah ! Jadi kasih tunailah dulu impiannya tuh, nanti ada yang bawa diri pulokk kan. hahah ( Jgn marah yek Encik Alif ) ^_^v

Haa ~ ni gambar cotonya , Nyum2 ! Lapar terus aku tauu.. hahha . Serius , kalau nak makan coto yang original dan sedap , berkunjunglah ke Restoran Chili's kat Bnadar Sandakan. Dijamin HALAL .. kalau tak halal dan sedap , kami tak selalu makan coto kat sana . hehe

Baiklah , rasanya ini saja yang aku ingin kongsikan hari ni . lagipun jari-jemariku sudah makin lembik tekan keyboard teruss .. haha ! tambahan lagi aku belum makan ni , itulah lembik . Jadi , ketemu di lain hari ya. salam ^__^

p/s : Laparrrr ehhhh !


Old things | New things