Follow Dashboard
Best x??

TITLE; ~Jalan teruss ~
Sunday 12 February 2012 | Sunday, February 12, 2012 | 0 comments
Assalammualaikum ^_^
penatnya hari ni , harap esok dapat cuti lagik tapi malangnya kena pergi kerja juga sebab hari pertama orang kerja kan dari bercuti ( Hari Ahad) , so mesti banyak yang kena buat. Huh! Begitu juga dengan aku, 2 hari jalan memang penat ! tapi takpa sebab penat2 begitu pun berbaloi jugak.hihihihi. 

Hari sabtu aku setengah hari , lepas kerja terus jalan dengan Encik kesayangan aku. Macam biasalah.. Hujung minggu sajalah kesempatan kami untuk meluangkan masa bersama-sama kan, jalan ke hulu ke hilir sambil2 ukur Bandar Sandakan laa tuh. Haha ! Okaylah juga, have fun as usual. 


Haaa , ini Encik kesayangan yang telah menggayakan Kfc'nya. --> menunjukkan bahawa dia masih menyokong Kfc walaupun baru2 ini Kfc dipenuhi dengan kontroversi pasal pekerja & pelanggan yang telah teetttt ! haha , no komen . Yang pasti , Orang tak akan marah kalau kita tahu menjaga adab dan hormat semasa bercakap ^_^


Haaaa~ I tak tahu ni siapa.. hahhaa ! ( Bersihhhh , haha)

Okay , itu cerita Hari sabtu masa aku jalan dengan Encik kesayangan aku tuh. masa jalan-jalan , ada benda juga yang aku dan dia beli tapi xpayahlah nak publish kat sini. Sudah terpakai , jadi tak cantik dah. heheh.. 

Perjalanan Hari ni pula , Ahad .. adalah turn dengan kakak aku. Kami jalan pergi beli tudung , seluar and kasut sebab kasut aku dah nyanyuk tuh. haha ! Ada pun kasut kat situ untuk kegunaan p kerja dan pergi majlis2 formal saja . Kurang sesuai untuk guna pergi jalan-jalan, so tadi aku dengan akak aku cari lah kat town kasut yang boleh pakai dan murah la juga. Asal cantik diguna dan sedap mata memandang , oklah kan. hehe. 


Inilah kasut jalan yang aku beli tadi , ntahla nak panggil apa . hehe , aku besa panggil kasut jek ! =p



Inilah barang-barang yang sempat aku beli tadi. Seluar dan tudung adalah untuk kegunaan pergi kerja.

Lepas pergi beli semua tuh, singgah pasar kejap beli Ikan dan sayur untuk kat rumah then pulangggg . yeahhh , boleh tidurr terus . hehehhe.. zzzzzzzzzzzzzzzzzz ~

Okaylah , setakat ni saja nak update hari ni. Nak sedia baju untuk kerja esok dulu. 

P/s : Assalammualaikum & selamat malam semua..




Old things | New things