Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Family keluarga
Tuesday 7 February 2012 | Tuesday, February 07, 2012 | 0 comments
Assalammualaikum semua .. ku mulakan entry hari ni dengan ucapan Bismillahirrahmannirrahim..

Masa free sikit hari ni , jadi rasanya nak update blog laa.hehe. Teringat pasal semalam, so aku akan cerita pasal makan malam aku dengan famili aku semalam. Bukanlah Makan yang besar-besaran , kecik2 saja pun.. Anggota pun masih kurang lagi , jadi tak boleh buat besar-besaran. hehe.
Baiklah , semalam my kakak ajak makan kat luar sebab anak buahku yang seorang ni mengidam sudah mahu makan McD, sepanjang masa itulah yang dicakap, tiga hari b'turut2 tau dia cakap asal tuh jak. Huh! Jadi, kami pun pergilah kat sana semalam untuk makan malam. Tak berapa memikat hati ku la sebab tiada Chezzy wedges. Hehe. Biarpun Kfc sedikit dibelakangkan oleh orang sekarang , kononnnya dah lama dan kurang standard sikit berbanding pizza, McD dan Secret recipe tapi itu juga la yang menjadi pujaanku kalau duit ada kat dompet. hehehhe. Walauupun begitu! tetap sedap juga la makan malam semalam, kikiki. Thank you laa kak sebab sponsor semalam. Kalau adikmu sudah kaya , biar adikmu pula yang spend ! ( Kalau tak kaya tapi ada duit lebih pun, akan spend juga. hehe ^_^ )

Sini ada sedikit gambar yang bagus sikit boleh ditayangkan utk tatapan umum. Yang lain-lain tak boleh sebab tetttttt ! HAHA

Aiman yang sudah kekeyangan..



kau kenapa Ijnie? ahhaha , cantik pula kau begini =p



kentang yang ditaburkan atas ***** McD--> telampau byk! mulahap betul semua. haha


Ini aku , masa nak jalan pulang dah.hehe..



Okay, sambung cerita. belum habis lagi ni.. ada lagi satu , anak buah aku si Aiman minta beli anak patung, alahai Aiman syg , itu mainan budak perempuan syg.. Ni gara2 banyak patung di rumah tulah , C Bobol, Susan dan C teddy.. kalau bukan sebab durang , tak juga si Aiman ni kepingin sangat mahu beli patung.
Jadi , masa singgah kat Giant semalam kami pun carilah patung yang comel & murah sikit untuk si Aiman, syukurlah sebab kami jumpa juga di kedai Kawai  dalam Giant tuh.



Susan with Teddy



Bibol with Susan ( Popularnya kau Susan! haha)


Jeng3! Aiman dengan patung Doraemonnya , *belum ada nama lagi .hehe
Kau jagala tuh bagus2 Aiman , byk juga kazennya tuh di rumah. :DDD

Okayla, sampai sini saja yang aku nak kongsikan.

P/s : Kalau suka , teruskan mambaca m kalau tak suka, jangan baca . Hehe =p


Labels:



Old things | New things