Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Celebrate Me ^_^
Saturday 18 February 2012 | Saturday, February 18, 2012 | 0 comments
Assalammualakum semua..
Hari ni aku nak update blog lagik . hehe. Nak share something dengan korang semua pasal hal yang gembira sangat kemarin-kemarin tuh. Nak tahu apa? jom kita tengokk ..




tadaaa.. haha ! Surat dari SPA yang menyatakan aku berjaya temuduga , jawatan Jururawat Masyarakat dan  akan memulakan latihan Julai ni. Mungkin ada yang anggap aku ni menjengkelkan sikitkan sebab benda kecik macam ni pun nak heboh <-- ini pendapat korang lah okay , bagi aku ini Hadiah dan anugerah dari Allah untuk aku, sebab itulah aku happy sangat dan bersyukur sangat. Again,  Thankyouu Allah swt ^_^
(p/s: sori , suratku tuh jelek sudah sebab tkoyak bah , nda sengaja.. Mahu koyak benda lain tapi benda lain pula yang tekoyak kan. haha .. Apalah aku ni , Lembap sangat )


Sempena aku dapat Spa ni , aku telah di spend oleh Encik kesayangan aku. hehe. Kami jalan-jalan round bandar dulu then g bandar Kim Fung sebab nak makan Pizzaaaaa.. wahh ! untung badan hari ni. hihi. Thank You sayang , Love you laju2 laa kalau begini terus , haha :DD

Kami telah mengambil keputusan untuk m'order Spagetti Chicken Bolognaise ( My favourite) and Sensasi Set 2 yang mengandungi Pizza pilihan 1 , Garlic Bread , Mashroom soup da 2 air berkarbonat. Pizza yang kami pilih ialah Pizza hawaian Chicken . --> aku sebenarnya mahu yang ada Chezzy Lava tapi si Encik kesayangan pula tak suka . Jadi , kena ambil yang biasa lah ^_^ v


supaya apa la kunun muka tuh? haha , Jangan marah yea Encik Aliff  Sharafi ..hihi


Inilah makanan yang kami order kat pizza,  semuanya ni Hanya RM 19.70 sahaja. Percaya tak? murah kan. Hehe. Kami tak order banyak sangat sebab konpom tak habis. hahha ! Sedangkan inipun , payah sikit jugak la. hhee ~



And , ini adalah aku . Orang yang diraikan .. hehhe , Bangganya ! ( kunun la) ^_^

Okay , itu saja yang sempat aku kongsi untuk hari ni. 

P/s : Jangan berhenti berdoa untuk sesuatu yang korang semua impikan. Allah swt ada untuk kita dan akan membantu kita mencapainya. InsyaAllah ~





Old things | New things