Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Akhirnya
Friday 17 February 2012 | Friday, February 17, 2012 | 0 comments
Assalammualaikum , morning all!
Selamat menghadapi hari Jumaat yang penuh dengan keberkatan ini juga. Semoga kita semua sentiasa berada di dalam Lindungan Yang Maha Esa , Amin..

Hari ni teringin sangat nak update blog sebab ada something yang aku nak kongsi dengan korang semua, hihi. Aku nak bagitau korang yang aku happy tersangat super duper okay! Alhamdulillah , syukur ke hadrat Ilahi.. akhirnya aku dapat juga something yang telah lama aku cuba selama ni. Nak tahu apa benda tuh? hehe, okay. Aku akan bagitau tapi bukan sekarang lah ya. Bukan masa yang sesuai , tak boleh heboh sangat. Cukuplah korang tahu yang aku rasa amat gembira dan bersyukur yang tak terhingga kepada Pencipta kita,Allah swt  kerana telah memberi aku peluang merasai kegembiraan yang pernah kawan-kawan aku alami. Tiba juga saatnya setelah berabad aku tunggu, hehehhe ~ its okay bah kan kalau aku over sikit hari ni ? biasalah , orang tengah gembira..Mesti over sikit tapi sikit jak , tak boleh lebih2. ^____^

Hari ni juga aku suka untuk mengucapkan Terima Kasih kepada keluarga aku terutama sekali my sister Arnih , yang sentiasa memberikan sokongan dan ada ketika aku sedih. Tak lupa juga kepada Encik kesayangan aku , masa aku down ..dia lah orang yang sentiasa ada untuk aku , bagi semangat dan semuanya lah ~ Itulah aku bertambah-tambah sayang dengan dia. bak kata pepatah , Makin Hari Makin Sayang ^_^
kawan-kawan pun sama juga, biarpun mereka semua sudah mendahului carta tapi mereka tetap tak lupa dengan aku yang sedikit terkapai ni. Durang tetap bagi semangat dan yakinkan aku bahawa aku akan merasai apa yang durang rasa juga suatu hari nanti. Buktinya , aku sudah pun merasakan itu. Thanks Genk2 poeva ku. 

Akhirnya ~ aku bisa mencapai itu. Walaupun yang aku dapat tuh tidaklah dapat menandingi orang mempunyai PhD and so on tapi aku tetap bersyukur dan bersyukur . Again, Thank You Allah swt, Thank you to My Family , Thank you to My Love One , Thank you my friends Poeva and Thank you all  =) 




Old things | New things