Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Dream High Season 2 !!!
Wednesday 11 January 2012 | Wednesday, January 11, 2012 | 0 comments
Assalammualaikum semua .
Sorry lama tak update entry , hehe . Lagipunn tak popular juga blog aku yang dah penuh dengan habuk ne. ngee3x! haha. Sebenarnya aku memang nak update tiap hari , share info2 yang aku tahu tapi asal nak update , semua idea akan hilang begitu saja dan aku pun akan kehilangan mood untuk menulis di entry blog aku ne. huhu. Memang banyak sangattt aku nak kongsi tapiii masa tidak mengizinkan , hhee.

Hari ne aku nak kongsi something kat korang iaitu pasal salah satu my favourite korean Drama . DREAM HIGH! yang tak lama lagi akan menayangkan musim yang kedua pula . weyy , happynya ! Mungkin aku lambat sikitla dapat berita ne tapi tak salah juga kan kalau aku nak excited? hak aku . hehe. Aku harap Dream High yang kedua ne setanding dengan yang pertama juga tarikannya sebab pelakonnya pun semua dah berubah. OMG ! I will miss my love IU & Suzy Miss A . Okay , tak nak buang masa , jom kita selidik siapa pelakon yang bakal berlakon di Dream High musim kedua ne :)


pelakon2 Dream High musim yang pertama

DREAM HIGH 2 Cast

Kang So-ra


Jinwoon


Jiyeon

Hyorin

Kim Jeong-tae
dan yang lain-lain :)


Tidak sabar menanti tibanya 30 Januari 2012 ! Jom kita tengok Dream High season 2 .. hehe

p/s : aku memang minat drama/movie yang bercirikan muzikal ne . best sangat sangat ! menghiburkan :)

Labels:



Old things | New things