Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Chinese New Year & Susan !
Sunday 22 January 2012 | Sunday, January 22, 2012 | 0 comments

Assalammualaikum semua..
Lama tak update blog , buzy memanjang , temujanji kiri& kanan. Hehe , trepp orang buzy pulokk c Ers ne kan? haha! Okayy , hari ni aku cuti sebab Orang Cina nak sambut Tahun Baru dorang. Aku bukan Cina tapi aku menghormati perayaan dorang & itu kan perlu sebagai rakyat Malaysia yang mementingkan konsep 1 Malaysia? hehe. Semua orang pun cuti hari ni , public Holidayy for 2 days. Okaylah kan daripada 1 hari saja. Sepanjang aku bercuti yang agak singkat juga masanya , aku gunakanlah sebaik2nya dan salah satunya update blog aku yang behabuk ne. Hhehe. ( senyum2 kambingss) ..
Okay , berbalik kepada tajuk entry aku , CNY & Susan? siapa susan? tak pernah dengar pun.. hehe. Mari aku kenalkan pengikut setia dan kesayangan aku . 

 Miss SUSAN ! hahaha, yang menggayakan handphone2 buruk milik Tuannya . haha

Orang sambut CNY jadi patung kesayangan aku si Susan ne pun teringin nak sambut juga . Tengok tuh dia guna baju merah kan? nahh . korang jangan silap , bukan kita jak yang semangat tauu , patung aku ne pun ada hati juga nak celebrate. Itulah dia guna baju merah. hehe. Itulah dia menggayakan handphone2 tuh , nak berposing konon! haha. ( habislah kau Ers , lancang mulut sangat , ada juga ne kena sambar kilat .) Oh tidak ! ini hanya utk gurau2 saja okay. aku tiada maksud pun nak main2kan patung . Aku sayang patung aku c susan ne. Peneman ku di kala aku sunyii. hehe. 

Baiklah, kepada kaum Cina di luar sana , selamat menyambut Tahun baru Cina ya ~ Gong Xi Fa Chai ~



p/s : kalau sambut CNY tuh jangan lupa orang di sini ya. Sentiasa menanti Angpau jugak ne. Hehe ~

Labels:



Old things | New things