Follow Dashboard
Best x??

TITLE; November out , December In ~
Thursday 1 December 2011 | Thursday, December 01, 2011 | 0 comments
Assalammualaikum ! :D



Today nak buat entry ringkas jek about My febret month :)
NOVEMBER is everything for me , semua yang terjadi di Bulan ini amat aku kenangi. Aku suka November sebab bulan ne laa musim Tengkujuh kalau orang Barat cakaplaa ---> winter tyme okay! haha. 
Sekarang sudah di ambang bulan December iaitu penutup segala bulan2& Penghujung tahun jugak. Tak sedarkan? kita sudah masuk Bulan December , Cepatnyaa masa berlalu kan? tanpa aku sedari ~ aku pun sudah makin dewasa , kui3x :/ 

Tapi it's okayyy ! Masa berlalu bukan beerti kita nak jadi macam yg sekarang ne jak kan? Life must be go on guys, come on come on .. look at me? haha <-- perasantan sangat Ers ne, HAHA . Jom gelak ramai2 . :DDDDD

Sempena 1st December ne , aku wish Happy Birthday laa to my lovely sista. Arnih Ars :). Today is her befday. Aku doakan kakak kesayangan aku ne cepat2la bertemu jodoh dan dapat bahagia di Dunia&akhirat. Amin. P/s to my kakak ---> Hadiah , tunggu laa aku kawin anak Raja nnti erk? haha , LOL! :)


 Have a Beautiful day sista ! I Love You .. :)

Okay all , say hello to this yaa ! 
Hellloooooo :)


P/s : semoga Bulan December ini akan membawa sesuatu berita yang aku nanti2kan selama ini. InsyaAllah~ December, I Love you, please be kind with me yaa. ^___^. Always pray supaya engkau akan menjadi My best Month in 2011 .. Amin~




Old things | New things