Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Girls Day Out !
Tuesday 20 December 2011 | Tuesday, December 20, 2011 | 0 comments
Assalammualaikum ..

aku akan mulakan leteran aku ne dgn gambar aku.ngee3x!
orait , jom mula kepada tajuk utama. Aku dan kawan2 girls aku ( Nasmi , Sheila , Yusnisah & Aleesa ) ada keluar jalan2 Ahad lalu. Best gila eh! walaupun perjalanan kami tuh xla kemana , hanya di Bumi Sandakan sahaja tapi aku tetap rasa best gilaa :). sebab pa? sebab kami happy laa masa jalan tuh. Ambik gambar yang banyak dan luangkan masa kami sebaik mungkin. Maklumlah , kami ne bukannya selalu dapat keluar sama2 sekarang. Semua kan dah ada hala tuju masing2. Ada yang ke semenanjung , ada yang ke Kk , ada yang bakal ke Tawau . memang betabur laa . huhu. Itulah kalau dah dapat peluang keluar bersama2 , kami gunakan masa itu sebaik2nya dan tak lupa jugak tangkap gambar sebanyak mungkin.haha. 

Baiklah , aku nak g tengok korang gambar the best yang kami ada . hehe (trep altis laa pulokk) :D

Nasmi , Sheila , son2 dan aku :D


Miey , Ciey , aku & Eys ..


Ini pula destinasi pertama kami Ahad tuh . Rumah orang KAHWIN. hehe. 


KAMI


sweeetttkan?hehe


JM ! heheh ( Amin)


Teacher & Pysio :)

Nice view , haha .

P/s : kenangan terindah tidak mungkin mudah untuk dilupakan. hehe ! ( sbnarnya , masih kurang anggota lagi ne . ada dua 3 orang yang tak dapat join --> Norfazillah , Niena & Saidah) hope lain kali mereka dapat join ! sekalian dengan angkatan boys jugakla kan. hehe :)










Old things | New things