Follow Dashboard
Best x??

TITLE; I wish can be teen2 forever -,-
Sunday 13 November 2011 | Sunday, November 13, 2011 | 3 comments
Assalammualaikum semua ~ 
 what teen2? haaa ~ teen2= umur belas2an ( dalam erti kamus hidup aku laa k)
Seperti tajuk entry aku tuh , Aku harap dapat berumur belas2 selamanyaaa. oh no ! Dalam masa beberapa minit sahaja lagi aku akan berumur 20 tahun okay. can't believe it yang aku akan berumur 20, hehe. macam tak sesuai jee ~hahhahahaa!

Okay! aku suka sangat umur aku belas2, tahu kenapa? sebab bagi aku,umur masa aku belas2 laa aku belajar banyak perkara seperti aku belajar untuk jadi seorang insan yang matang dalam menjalani hidup ini. Selain tuh , banyak kenangan manis yang telah aku catatkan dalam umur belas2ku dan kenangan pahit pula mengajarku erti tabah serta sabar. Banyaklaa. . Serius, I really sad to let it go laa ~ (alamak, jiwang laa pulokk) haha. Hey Ers, bukan kau sorang je yang alami keadaan ne, semua orang okay ! calm down babe. Betul jugak? buat apa aku nak sedih kan? haha. semua orang pun alaminya laaa . adoyyy , touching sangat pula aku hari ne. heheh ~

By The Way
I wish ~ everything will be okay & I learn to be more mature ( ops! sorry, my English agak berantakan sikit) hehhee.


My Latest picture in my teen2 age :) otw to twenty ~ sadisss ..

Okay laa ~ sampai di sini sahaja coretan tangan aku hari ne, sehingga bertemu lagi ya semua.

p/s : Jangan sia2kan umur belasan anda , gunakan sebaiknya dalam mencipta kenangan terindah dalam cerita hidup anda :)

Labels:



Old things | New things