Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Beauty contest from Aina Rahman :)
Saturday 19 November 2011 | Saturday, November 19, 2011 | 2 comments
Assalammualaikum wahai rakan-rakan ku sekalian :)

Hari ini aku akan join contest yang dibuat oleh cik Aina Rahman. Terima kasih kepada cewek yang kiut cik Violet sebab tag aku untuk join contest ini. Thanks yaaa ^_^ . 



Haaa ~ yang kat atas inilah banner untuk contest tersebut, kiut kan? hehhe . Pink okayyy :D
Hadiah lumayan menanti anda semua ye~ hehe. btw, aku join contest ne bukan untuk menang tapi sebab nak mengeratkan silaturahim je. hehe. Aku rasa best dan enjoy kalau dapat join byk2 contest ne, segala kepenatan pun aku lupa. hehe. Terima kasih sekali lagi kepada yang mengajak aku yaa ~ Dan kepada cik yang mengadakan kontest ini jugak. ^_^

Okayyy , sekarang aku akan tag kepada beberapa orang cewek yang cun lagi cun laa . hehe


Cewek2 sekalian , jom join sama2 ye ~ tiada paksaan jugak . hehe . Tapi kalau senang , aku sarankan korang join okay ! ^______^ ( muka seposen ) haha

P/s : Join jangan tak join , nanti berdosa ( bilang anak buah aku ) .. LOL! :D




Labels:



Old things | New things