Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Zaman sekolah adalah zaman yang terindah ~
Thursday 27 October 2011 | Thursday, October 27, 2011 | 0 comments
Assalammualaikum wahai anak-anak sekalian , hehe! trep tua pula aku ne kan? ngee3x.

Hari ne tiba-tiba teringat zaman2 sekolah pula RINDU tau! huhu. Banyak kenangan manis&pahit yang telah aku harungi , bukan aku saja tapi semua orang pun merasainya kan? Em, kalau diingat-ingat. Macam mau nangis jugak.hehe.(Aku ne memang mudah menangis ok) haha! Zaman paling best adalah masa Form 6! best sangat-sangat tauuu -,- Rindu sangat sangat ngan kawan2 aku (GENK POEVA)
banyak kenangan yang terukir masa form six , ingin sekali aku merasai semua itu sekali lagi .

kat kelas tersayang ! PRA-U atas OmarKhayyam ..

 Tugas yang amat aku sayangi ! FOTOGRAFI .hee

hehehehhee :)



Malam ne bit jiwang sikit k?boleh ba kan? hehhe. Blog aku jugak kan,suka hati aku laa nak tulis apa. kwang3 !haha! Aku just nak imbau sikit-sikit zaman aku pakai uniform sekolah dulu. Rindu nak pakai baju sekolah,kalau dulu .. balik2 mengomel sebab tak suka baju sekolah tapi sekali dah abes sekolah, gilakk ! rindu sangat pula baju yang ingin sangat dihindar suatu masa dulu. Betul jugak kata orang tua-tua kan, perkara yang kita benci akan kita rindu apabila kita telah kehilangannya ~ em, sudah lumrah kita macam tuh kan?eleh , jangan tipulah .. korang pun macam tuh jugak kan? nehhh! I tau ok! cikgu aku pun cakap macam tuh jugak. hehe. Tapi? tak semua orang sama , ada yang suka sangat guna baju sekolah sejak dari kecil , maksud aku bukan aku tak suka laa tapi kurang berminat. heheh . Okay apa guna baju sekolah , COMEL gitu! awww ^_^ .

Jadi ? hargailah zaman sekolah anda sebaiknya , aku pun macam tuh jugak tahun lalu(2010) , saat-saat akhir , baru aku hargai sangat masa aku kat sekolah . aku sayang2 baju aku , alat2 sekolah aku.hehe. Sebab itu memang dah tahun terakhir aku guna semua tuh kan,huhu.Kita memang sambung belajar TAPI kita tak sama lagi sebab kita tak guna UNIFORM sekolah lagik (uniform keramat) kan?. hehe . Itulah sebabnya kita harus hargai setiap masa yang ada. Kalau korang tak percaya , lihatlah sendiri kalau korang dah lepas sekolah tingkatan nanti . hehe.

Okaylah , penat sudah menghadap lappy ne. Nak p menghadap tv pula. hee . Selamat Malam semua!

Lakaran gambar kedudukan kat kelas tersayang , hehe. Mish sangat2 . :)


p/s : Hargailah zaman sekolah anda ya kerana tanpa kita sedari , zaman sekolah adalah zaman yang terindah dalam hidup kita . Kita beruntung kerana pernah merasainya tau , ramai lagi kat luar sana yang nak sekolah tapi tak dapat disebabkan masalah tertentu . Jadi, renung-renungkanlah ^_^

Labels:



Old things | New things