Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Pengorbanan
Monday 12 September 2011 | Monday, September 12, 2011 | 0 comments
Hye & Assalammualaikum aku hulurkan kepada korang semua ^_^
Sudah lama tidak bertemu,sudah lama aku tidak mencoret sesuatu di blog kesayangan aku yang tidak seberapa ini.Hehe.Hari ini sudah masuk Hari Raya yang ke-14 kan?Alhamdulillah.Kita diberi kesempatan juga meraikan Hari Raya yang penuh dengan kegembiraan ini.Mesti korang semua raya sakan kan?hehe.Baguslah tuh,hargai masa yang ada kan.Tahun depan belum tentu kita dapat meraikannya lagi,so kita kena hargai setiap masa yang ada kan .
Okaylah,berbalik kepada cerita hari ini.Pengorbanan?Korang semua pernah berkorban sesuatu yang besar dalam hidup korang tak?Mesti ada yang pernah&mesti ada juga yang belum tiba masanya(Mungkinlah)hehe.Bercerita pasal pengorbanan ni,Memang susah lah kan kalau kita nak korbankan sesuatu yang kita inginkan sangat sangat,Memang perit!but you all mesti tau yang kita bekorban tuh kenalah ikhlas,bukan sebab perkara lain.Paham kan maksud kata aku ne?Bagus!kalau korang paham.Aku berani cakap yang melakukan pengorbanan ne memang perit sebab aku dah alaminya.hehe.Aku berkorban untuk sesuatu benda yang amat penting dalam hidup aku!Honestly,masa mula2 tuh aku memang tak ikhlas untuk lepaskannya begitu saja tapi setelah berfikir secara matang maybe ada hikmah di sebalik semua perkara yang berlaku ne kan,aku ikhlaskanlah dari Lubuk hati aku yang agak dalam jugaklah.hehe. Walaupun kadang2 aku selalu terfikir pasal benda tuh tapi aku cuba elakkannya&cari cara lain untuk elak daripada terus menerus fikir pasal benda tuh.Memang buat aku parah!Sampaikan airmata kesayangan aku pun tak berhenti melakukan tugasnya daripada membasahi pipi aku yang tak berapa gebu ne,hehhehe.Benda yang aku korbankan tuh apa ea?hehe,biarlah rahsia .Perkara tersebut mungkin bukan aku seorang jaa yang alami kat dunia ne , maybe belambak lambak lagi alami perkara yang sama&terpaksa membuat keputusan seperti aku&mencari jalan lain untuk tidak rasa ketinggalan ,hehe(dalam maknanya tuh okay) . haha.
Baiklah,setakat hari ne.Maybe itu jaa r yang aku nak coretkan.Sebenarnya banyak tapi tak tahulah.Otak aku tiba2 menjadi lembaps pulaakk,hehe.Harap malam ne je laa , not for tomorrow &hari hari yang akan datangkan,hehe.Okay bebehh!Salam sayang dariku.

Sebelum berpisah.hehe.Aku nak sajikan korang dengan gambar gambar aku &kengkawan masa Raya hari tuh.Tak lah cun sangat tapi bolehlah kan sebab tiada yang cacat juga :D

Dari kiri .Zila,aku,Nasmi&Sheila

Ok,Ini pula gambar masa beraya kat rumah aku J

Masa beraya kat rumah kwn kami Yus . ^_^

Beraya di kampung dengan my kazen:D

Hehe ,banyak gambar lagi sebenarnya tapi kat handphone , hehe!My boyfriend?ada tapi bukan untuk tatapan umum,untuk tatapan aku seorang je okay! Haha.



P/s : Jangan takut untuk berkorban ok sebab setiap pengorbanan yang kita lakukan itu pasti ada hikmah yang tersembunyi di sebaliknya ^_^








Labels:



Old things | New things