Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Shopping raya & shopping hari merdeka , wah !
Friday 26 August 2011 | Friday, August 26, 2011 | 0 comments
Dengan ini saya dahulukan dengan ucapan , Assalammualaikum semua . Sudah ready ka nak sambut merdeka&hari raya?hehe.Mestilah dah kan :) . Same to me laa~ semua dah ready.Wee!seronok2,tak sabar laa.hehe.Aku tak sabar sangat nak raya walaupun raya tahun ne agak kelam labut but aku rasa raya tahun ne yg unik.Nak tahu napa?Em,sebab raya tahun ne kita sambut sekaligus ngan hari kemerdekaan negara kita.UNIK rite?tak pernah macam ne kan ..heheh!Really hope raya kali ne akan lebih bermakna berbanding hari raya yang lalu.Hehe.Ok!macam sedih pula post aku ne kan? Maka aku nak cerita pasal shopping tapi emosi pula. Haha! Emosi sebab terdengar lagu Jiwang :/ .

Baiklaaaa ,jom start cerita pasal shopping shopping shopping .Yeahh!cerita pasal shopping,semua pasti suka shopping kan?Tipulaa kalo korang cakap tak suka,heheh!Memang dah lumrah kita macam tuh.Jangan malu malu lah nak ngaku ,hehe . Aku dah shopping okay! Mari aku bagitau pa benda yang aku beli untuk raya kali ne,ceh!Macam jaa ada orang yang nak tahu kan?hahhahaa!Peduli apa aku?blog aku =p . Okay2,baju raya aku tahun ne PURPLE okay!Suka sangat ngn kaler tuh,kira macam obses juga.Tuh pasal laa cadang guna warna tuh tahun ne&jadikan tema famili aku.hehe.Happy2!Yeahhh~(over excited pulakk)ngee ngee ngee. Selain tuh aku dah beli shawl,kasut,baju jalan2 & yang lain tuh biarlah rahsia ea?hehee.malu pula nak cerita semuanya kat sini.Nnti Lepas raya aku akan amebil pict dan letak kat sini juga ea.Huhu.

Sebenarnya banyak aku nak cerita ngan korang hari ne tapi aku ada keja lagi ne,nak packing barang ,balik kampung.Weeee ^_^.so,Later kita sambung ea.


kiutnyaaa :)


p/s : Selamat menyambut hari raya aidilfitri semua,Maaf zahir&batin sekiranya ada hati yang terluka sepanjang membaca post2 aku kat blog ne.Bukan pa,aku post jaa tuh tapi memang teda kaitan ngan sesiapa pun okay :D.See you Later guys! ^_^

Labels:



Old things | New things