Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Hello WorLd !
Friday 29 July 2011 | Friday, July 29, 2011 | 0 comments
 saya sayang dia ( Aliff Sharafi ) <3



Apa kbar semua ? harap sihat2 saja hari ne k , heheh ! aku Hepi hari ne sebab dapat jumpa yang tersayang setelah sekian Lama tak dapat jumpa , yehaaa ! ecink . over excited pulokk aku ne kan ? kakakkaa ! whatever laa , I dun care ! pa orang nak cakap , yang penting aku ada hidupku sendiri , hahahaaa ! Btw , tak Lama Lagi ramadhan , mlm ne tgok anak bulan dah , so ramadham adalah antara Hari esok atau Lusa . Em ? aku ucapkan selamat menyambut Bulan Ramadham semua :) Puasa jangan ponteng2 tau , dosa tuh ! hehe . Oklah , aku nak Out duluuu . Ada urusan . hehhehee . Salam sayang semua , chaw :)

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan :) !!

Labels:



Old things | New things