Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Saya kembali ~
Sunday 12 June 2011 | Sunday, June 12, 2011 | 0 comments
Hello dan AssaLammualaikum :)
Hari ne sy baru dpt b.band sy kembali sbb my sys pinjam utk seminggu tmpoh hari .
Terus terang sy ckp yg sy bosan dok kat uma jaa sepanjang sy tak keja Lagi , Huh ! tak tahu chm mna nak hadapinya Lagi ~ byk fikir jua kalau d uma ne kan ? Em .. Haruss dijauhi semua itu :)

Lain cerita ,
Hari ne happy . sedih . n macam2 lah yg aku rasa . Boleh dikatakan semua aku rasa hari ne , Hehe .
Tak tahu lah mau cerita mcm mna tapi yg pasti aku hepi sbb dpt jln2 ngn kengkawan ku hari ne :) Biarpun pada mulanya aku badmud dsbbkan durang tapi aku sejuk pun sbb durang . Hehe . Kami jln2 kat bandar , mkn sama2 mcm biasa yg kami selalu buat .. TAPI ? ada perubahan juga ? Hehe . Kami tak nyanyi kat k-box hari ne . Kami menyanyi di tempat yg upgrade sikit la , hhehe . D Encore Sabah Hotel . Namun , itu semua bukanlah rancangan awal2 pun . Rancangan Last Minute ! Rasa best sgt masa Nyanyi tadi :) Mcm mau nyanyi Lagi oo ! Hehe . Tamak kan ? hahahahaa



-----------------------------------------------------------> antara gambar yg sy suka ! gambar dengan my      bestie Nursheila ^_^




Memang best laa :) tapi dalam masa yg sama sy telah Lukakan hati seseorang juga . Huhu . Memang salah sy sbb sy Lupakan dia pula . Nasib lah dia sudah okay :) , senang juga hati ne kan . Fuhhh ~

Cerita kat rumah pula ? Malasa r nak cerita , macam nak nangis jaa kalau ingat , skg ne . Mau fikir benda hepi2 jaa . Huhu . Em ? oklah .. Ers mau off9 sudaa bha . Penat juga tgok komputer ne . Hehe . Mau upload gambar dengan kwn2 lagi ne  :) okla , salam sayang dari Ers ^_^





~Ers dan Nasmi ~


~zilla dan Aleesa~

Labels:



Old things | New things