Follow Dashboard
Best x??

TITLE; Respect ?
Tuesday 14 June 2011 | Tuesday, June 14, 2011 | 0 comments
Selamat petang semua ~ 
Actually , ada sumthing yg nak Luah kat sini Hari ne . Aku pun tak pasti apa yg aku rasa sekarang ne , sakit hati ? sedih ? marah ? atau gembira ? Huh ~ hard to say .. 
Lama aku perhati dan perasan , jarang ada yg try utk hormati aku . Itu aku masih boleh terima lagi tetapi yang aku tak boleh terima jika 'mereka' tak hormat all my things . Tak minta kebenaran , terus redah macam tu jaa . It's okay laa if aku pun ada buat benda yg sama kat dorang , ne aku hormat laa semua benda2 durang 2. Jika aku nak pakai , mesti aku minta kebenaran dulu .Bukan main redha macam tuh ja . Dah pakai tak minta kebenaran , Masa aku nampak . Buat mcm biasa pula dengan muka yg NTAH la ! sakit hati juga tgok . Memang lah benda tu sekadar benda biasa jaa tapi itukan barang aku ? Tiap hari aku guna tu. Tak kan tak pandai fikir kot ? Fikir2 juga lah perasaan org wei . Maybe aku yg telampau fikir ? ya ! memang . Sebab Itu aku punya hak milik ! 

Malas nak tegur sebab aku harap , 'mereka' akan sedar sendiri Lagipun paham2 la , aku ne jika dibandingkan dengan mereka . Aku lebih tua and itu yg sepatutnya berlaku , durang respect laa aku kan ? ne aku pula yg jadi mcm adik . Kalau durang buat aku mcm 2 , aku ikut jaa . Huh !

Aku sebenarnya MALAS nak fikir benda mengarut mcm ne tapi kalau kerap berlaku , siapa yg tak fikir kan ?kesabaran pun teruji juga tau . I'm tired laa ! Aku boleh terima jika mereka ada minta kebenaran tetapi ne langsung tiada , dah 2 .. Buat muka yg memang bikin panas mata ne memandang tau . Geram laa ! Em , Lupakan lah . Maybe memang perangai mereka dah mcm 2 . Biar r . Mereka akan rasa apa yg aku rasa hari ne nanti . Juz wait n see . 

Okaylah , juz forget it . Now sy mau release kan semua kemarahan itu . Mau tenang2 jaa . malas mau marah2 terus . Tambah sakit hati jaa nanti . >_<

Okeylah , yg lain . Nnti sy cerita ya . Still blank ne . Salam :)

Labels:



Old things | New things